hemmapysslaren79

Alla inlägg den 23 september 2014

Av hemmapysslaren79 - 23 september 2014 14:28

Hemma en stund för att laga mat, stressar lite för att hinna med allt. Men mat måste man ju ha, och idag känns det verkligen som höst så fick bli en kycklinggryta, känns sådär lagom höstigt tycker jag :)

Så fort maten är klar blir det till att sticka iväg igen.. Ändå skönt när det händer nåt ?

Av hemmapysslaren79 - 23 september 2014 07:38

Brr va kallt det var i morse när jag steg upp, helt vitt ute, såg nästan ut som det hade snöat. -5 grader visade termometern på, FYYY vill inte ha det så kallt nu, vill ju ha sommaren tillbaka ju :D 


Men men det är som det är, inte kan man styra över årstiderna, och idag har jag massor på schemat, så även igår därav att det inte blev några blogginlägg. Hade fullt upp med att sortera i ett PAR timmar, tog längre tid än jag väntat och är inte klar än, men bra blir det, tycker jag iaf. Var sak på rätt på plats, man har koll på allt!


   


Skönt att det händer nåt iaf, ska fortsätta lite, sedan skall jag iväg och greja lite mera på ett annat ställe sedan ett möte och lite annat inbokat.



Vill påminna er om att om ni vill delta i tävlingen är det hög tid att göra det ( LÄS MER OM DET HÄR) : 

 

http://hemmapysslaren79.bloggplatsen.se/2014/09/17/10863083-tavlingsdags-tavlingsdags-tavlingsdags-tavlingsdags/



Ovido - Quiz & Flashcards