hemmapysslaren79

Alla inlägg den 16 september 2014

Av hemmapysslaren79 - 16 september 2014 12:41

Ja ni vet ju inte så mycket om mig ännu, men kanske kan ändra på det här och nu då, eftersom jag har fått denna i utmaning passar det ju perfekt! (TMI står för TOO MUCH INFORMATION) 


 1: Vad har du på dig? Just nu ett rödvitt linne och ett par röda jeansshort (perfekta hemmakläder)

 2: Någonsin varit kär? OH ja några gånger..ler..

 3: Någonsin haft ett jobbigt break up? Mmmm..

 4: Hur lång är du? Vet inte riktigt jag är ungefär. 168cm,

 5: Några tatueringar? Ja 2 stycken och vill ha nån mer.

 6: Några piercingar? Nope.

 7: OTP? Ja har nog hittat min, förhoppningsvis :)

 8: Favoritprogram? Men oj, jag är ju ingen tv tittare egentligen men the Big bang theory, Criminal minds, hmm kommer inte på nån mer just nu 

 9: Favorit band? hmf, ingen aning, lyssnar på nästan allt utom opera, klassisk och jazz.

10: Någonting du saknar? Ja både nån och något.

11: Favorit låt? Hmm, finns ju många men Free Fallin - John Myertycker jag om..

12: Vilken månad fyller du? September :)

13: Stjärntecken? Jungfrun

14: Någonting du letar hos en partner? Ärlighet, öppenhet, kunna prata om allt..

15: Favoritmotto? Får fundera på denna..

16: Favoritskådespelare: Collin farell, Tom Cruise, vet inte egentligen..

17: Favorit färg? Lila, silver guld, kommer ni få se om jag lägger ut bilder på mitt hem :)

18: Hög eller låg musik? Hög.

19: Vart går du om du är ledsen? Ut, lämnar hemmet en stund oftast för att rensa tankarna..

20: Hur lång tid tar det för dig att duscha? Ehhh ingen aning 20-30 minuter kanske

21: Hur lång tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? 10 min kanske beror ju helt på vad man ska göra..

22: Någonsin varit med i ett slagsmål? Hmm ja några tyvärr när jag var yngre, mest för att försvara mina vänner.

23: Turn on? Fina ögon.

24: Turn off? När en kille skrattar och det rinner snus i hela käften, japp det är äckligt..

25: Anledningen till att du började med bloggen? Terapi kan man väl säga från början..

26: Rädslor: Spindlar, framtiden, ja finns en del..

27: Senaste saken som fick dig gråta? Att vi fick reda på att en person väldigt nära är sjuk.

28: Senaste gången du sa att du älskade någon? Igår kväll.

29: Meningen bakom ditt blog namn? pga av mitt pysslande ju.

30: Senaste boken du läste: Åh minns inte vad den hette men den var grymt bra och VÄLDIGT hemsk..

31: Boken du för tillfället läser? Läser ingen just nu, hinns inte med.

32: Senaste pogrammet du såg? The big bang theory

33: Senaste perssonen du pratade med? K

34: Förhållandet mellan dig och den senaste personen du pratade med? Det går i vågor men vi finns alltid för varandra <3

35: Favorit mat? Nasi goreng eller kobidee kebab

36: Plats du vill besöka? Ja usa självklart, en resa dit på 2-3 månader hade suttit fin fint..

37: Senaste platsen du besökte? Skövde, räknas det?

38: Är du kär? Jag tycker om nån väldigt mycket :D

39: Favorit smak på godis? Åh godis är gott, choklad eller salt lakrits

40: Vilka instrument spelar du? Nej totalt tondöv.

41: Favoritsmycke? Armband :D

42: Senaste sporten du spelade: Fotboll

43: Favorit raggningreplik? Kan ingen..

44: Vem borde svara på dom här frågorna nu? Den som känner sig manad såklart<3

 

 

Av hemmapysslaren79 - 16 september 2014 11:22

Fick blommor igår, tycker det är så mysigt att ha en bukett ståendes nånstans, är så fina att titta på, det var en stor blandad bukett men tog bara på en av blommorna nu. Sjukt nog fick jag längtan efter jul, jag som inte ens gillar vinter, haha vet inte ens varför, kanske för att få pynta och få in småbelysning..

Av hemmapysslaren79 - 16 september 2014 09:24

Sådär ja, efter att försvunnit ett par dagar är jag nu tillbaka, mycket personligt händer runt om just nu, så mycket så att det har vart svårt att hantera, det har vart lite tufft. Men skam den som ger sig, idag är det TISDAG och det är nya tag som gäller. 

 

Pysslande har jag lagt på hyllan även det ett tag men nu ska jag komma igång igen, mitt projekt som jag sa i ett gammalt inlägg att jag håller på med är nu på tapeten igen, så from imorgon kommer det vara full fart igen :) Skall fota lite imorgon och lägga upp så ska ni få se vad jag pysslar med :D

 

Nu kommer det bli full aktivitet här på bloggen igen och så även på instagram om ni vill följa med där :)

 

heter då där: hemmapysslaren79

 

Skall anordna en lite tävling här i bloggen antingen idag eller under morgondagen, håll UTKIK så får ni se vad ni kan vinna :)

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards