hemmapysslaren79

Direktlänk till inlägg 17 september 2014

* TÄVLINGSDAGS * TÄVLINGSDAGS * TÄVLINGSDAGS * TÄVLINGSDAGS *

Av hemmapysslaren79 - 17 september 2014 18:57

Då drar vi igång en liten tävling här i bloggen, för att tävla måste du själv ha en blogg!

 

 

 

 

Det du behöver göra för att delta är att:


1. Länka detta tävlingsinlägg i din blogg!
2. Skriv i kommentaren nedan och MOTIVERA varför just DU skall vinna detta set. Glöm inte att uppge din              bloggadress i samma kommentar så jag se länk samt vem motiveringen kommer ifrån :)



Tävlingen pågår 1 vecka och vinnaren dras nästa torsdag den 25/9-2014!!!

 


Vinsten är ett set med 3 armband i svart och vitt "liknande" det på bilden, däremot får DU som vinner SJÄLV välja din text på armbanden (dock inte bokstäverna å, ä , ö ) och ange önskad längd, tänk då på att armbanden är elastiska! Jag står för porto så ingen kostnad tillkommer!

 

     

 

DÅ KÖR VI, LYCKA TILL!

 
 
Hanna

Hanna

18 september 2014 13:53

Hej! Jag är gärna med och deltar i tävlingen. Anledningen till varför jag vill vinna är helt enkelt för att jag tycker att pärlarmbanden är så fina och coola. Att man själv får bestämma längden är jättebra, eftersom mina handleder är så smala att det ibland är svårt att hitta armband som passar perfekt. Att man dessutom får bestämma en personlig text är kul och armbanden skulle piffa upp en annars tråkig outfit :)

http://inspomix.blogg.se

hemmapysslaren79

18 september 2014 14:16

Hej Hej! Va kul, du är nu med i tävlingen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hemmapysslaren79 - 8 januari 2015 11:55

Ja jag har vart kass på att blogga här det senaste, men har vart så mycket annat och nu när 2015 kom då bestämde jag mig för att börja om på nytt, på en helt ny blogg, så vill ni fortsätta följa mig så är den nya adressen:   http://nouw.com/Jewal...

Av hemmapysslaren79 - 24 november 2014 10:12


Ja det blir pyssel varje dag nu, eller varje natt är nog snarare passande... ...

Av hemmapysslaren79 - 23 november 2014 04:39

Det är tur jag har nåt att fördriva mina vakna nätter med... Har gjort ett 10 tal örhängen med men fick inte fotat dem, får ta det imorgon :) ...

Av hemmapysslaren79 - 22 november 2014 03:43

Fick hem en ny beställning igår så genast blev det massa pysslande.. Örhängen och klädnypor blandat, man får varva lite så man inte tröttnat ju :) ...

Av hemmapysslaren79 - 20 november 2014 05:06

God morgon! Idag, eller inatt har jag roat mig med att slå in paket, bakat, fixat fluff till en tårta.. vad fluff är kanske några av er undrar?? Det är grädde + nåt valfritt godis ellet choklad man smälter ihop, sedan in i kylen, där skall det stå MI...

Ovido - Quiz & Flashcards