hemmapysslaren79

Alla inlägg den 17 september 2014

Av hemmapysslaren79 - 17 september 2014 18:57

Då drar vi igång en liten tävling här i bloggen, för att tävla måste du själv ha en blogg!

 

 

 

 

Det du behöver göra för att delta är att:


1. Länka detta tävlingsinlägg i din blogg!
2. Skriv i kommentaren nedan och MOTIVERA varför just DU skall vinna detta set. Glöm inte att uppge din              bloggadress i samma kommentar så jag se länk samt vem motiveringen kommer ifrån :)



Tävlingen pågår 1 vecka och vinnaren dras nästa torsdag den 25/9-2014!!!

 


Vinsten är ett set med 3 armband i svart och vitt "liknande" det på bilden, däremot får DU som vinner SJÄLV välja din text på armbanden (dock inte bokstäverna å, ä , ö ) och ange önskad längd, tänk då på att armbanden är elastiska! Jag står för porto så ingen kostnad tillkommer!

 

     

 

DÅ KÖR VI, LYCKA TILL!

Av hemmapysslaren79 - 17 september 2014 15:29

Glöm nu inte att ikväll kommer jag att anordna en liten tävling för er som BLOGGAR, vinsten är ett set med 3 armband med valfri text, mer info kommer ikväll!


Typ nåt så här:


 


Dock får den som vinner välja valfri text (bortsett från å. ä. ö) samt längd på armbandena, men som sagt mer info kommer ikväll :)




Av hemmapysslaren79 - 17 september 2014 14:02

Tänkte visa er lite bilder på projektet som jag pratade om, ni kanske kommer ihåg att det byggdes hyllor osv.. Projektet är iaf nu i full gång och idag har jag fått gjort en hel del.. Detta är dock bara en vägg ni kommer få se än så länge och det är INTE klart ännu, men en liten sneak peak..ler..

Av hemmapysslaren79 - 17 september 2014 11:42

Blev en smoothie toppad med glass :) Så jäkla god, får bli dagens lunch..hehe..

Av hemmapysslaren79 - 17 september 2014 10:52

Har rotat fram mixern nu och tänkte göra en smoothie, men vet inte vad jag ska ha i riktigt. Kollar frysen och hittar Jordgubbar, mm ett självklart val, men sen då? Hittar krossad choklad glass och det är ju inte så nyttigt om än väldigt gott :)

Av hemmapysslaren79 - 17 september 2014 07:04

Ja jag har en storlek på min kaffekopp och en storlek på min tekopp, skulle absolut inte dricka te i min kaffekopp eller tvärtom kaffe i min tekopp.. Är det bara jag som har sådana sjuka små grejer för mig eller nån som känner igen sig..

 

Att dricka te för mig = krypa upp i soffhörnet med en filt på sig och sitta och hålla min stora kopp med båda händerna.. Kaffe då sitter jag gärna vid köksbordet med familj och vänner..

Nåt jag bara kom på nu när jag sitter här med min stora turkosa kopp i handen :)

Av hemmapysslaren79 - 17 september 2014 06:38

Disigt som tusan och inte alls varmt, men nu är en 30 minuters promenad avklarad, pigg, vaknade till ordentligt vilket är skönt. Ska sätta mig sedan och fila på tävligen jag har utlovat, dagen igår liksom bara försvann ju, vet inte vad som hände men vips var klockan alldeles på tok för mycket och då hade jag inte hunnit med hälften av vad jag hade planerat att göra.


Även idag står massor av saker på schemat, mitt stora projekt är det i första hand som tar tid men sedan är det allt runt om, väntar även på en leverans som jag har väntat på ALLDELES för länge som jag verkligen hoppas kommer idag, men risken är väl inte så stor.


Nä nu är det dags för en kopp te känner jag, blev frusen när jag satt mig ned ;) Hörs lite senare!

Ovido - Quiz & Flashcards