hemmapysslaren79

Alla inlägg den 20 september 2014

Av hemmapysslaren79 - 20 september 2014 09:53

Ja då var man inne i värmen igen då, man känner på mornarna att vi börjar gå mot kallare tider.

Sitter med en kopp te i handen och googlar recept, får nog bli en bakdag idag, vill baka hemmagjort bröd.. Hemmagjorda tekakor har jag hittat ett bra recept på så det får det nog bli till att börja med :) Så gott att ha i frysen och bara plocka upp när man vill ha en, sen är jag så himla trött på allt köpebröd just nu.

Nån som har nåt tips på nåt annat gott bröd man kan baka, ska va relativt lättbakat då jag tröttnar lätt annars : D



Ser ut att bli en fin dag idag med, underbart!!!

Av hemmapysslaren79 - 20 september 2014 06:26

GOD MORGON!

 

Då var det Lördag då, tittar ut och man ser knappt en meter framför sig ute, lika dimmigt varenda morgon har det vart denna veckan. Men ska ge mig ut på min dagliga morgonromenad, minst en halvtimma i alla fall, och på vägen skall jag posta ett paket, ja hoppas mottagaren blir glad och nöjd :)


Skriver mera senare idag, ville bara säga GOD MORGON så nu har jag gjort det 2 gånger..ler.. !!!

Ovido - Quiz & Flashcards