hemmapysslaren79

Alla inlägg under oktober 2014

Av hemmapysslaren79 - 22 oktober 2014 10:57

Go förmiddag, grått och trist idag och förkylningarna här hemma hänger i som sega små geleråttor..verkar inte vilja ge med sig alls..jag försöker göra lite nytta imellan sedan vila en stund, sen göra lite nytta och sen vila igen. Håller just nu på med ett projekt här hemma, vardagsrummet/sällskapsrummet/biorummet, ja det kommer bli allt i ett, skulle behöva tapetsera om men orkar verkligen inte så nu blir det tyger i MASSOR, vilket är skönt för ger en helt annorlunda ljudnivå i rummet..


Kommer bli massor av sittplatser, massor av mjuka rya mattor, massor av kuddar och ja allmänt mysrum där man kan samlas hela familjen för såväl en spelkväll som film kväll, återanvänder allt jag har hemma, det ENDA jag kommer lägga ut är MAX 300kr på lite nya kuddar annars återandvänds ALLT, dock efter att målat om lite och ändrat vissa saker. Lite indisk känsla gissar jag på att det kommer bli :)Kanske inte lika färgglatt då, då jag är en ganska GRÅ människa känns det som, så satsar på svart, silver och turkost, men det turkosa lyser ju såklart upp en hel del.. Får väl se när det blir klart hur det blir, om det blir nåt liknande bilden jag har i huvudet..hahha.. men detta är mitt stora projekt just nu, försöker hålla mig aktiv så jag slipper tänka på att jag inte mår bra, funkar ibland :)

Bloppis-annons
Av hemmapysslaren79 - 21 oktober 2014 10:09

Säljer här ett STORT paket med träknappar, 500 stycken blandade knappar passar bra till scrapbooking, pyssel och annat. Slumpen avgör hur många du får av varje sort men sammanlagt 500 av de du ser på bilden. Trycken kan variera på knapparna, en del har starkare tryck och en del har svagare tryck..


149kr för hela påsen med 500 knappar och då är frakten inräknad så ingenting tillkommer!


Maila mig gärna om du har några frågor!


 Ca mått på de olika knapparna som ingår!!


 Nallebjörnar ca: 22x17
 Lok ca 18*16
 Katter 15*13 mm
 Hjärtan ca 13*11 mm
 Blommor ca:7*7 mm
 Bilar 19*11 mm
 Sniglar ca: 15x13 mm
Nyckelpigor ca: 15x13 mm
Fjärilar ca: 22x17 mm
Nallebjörnshuvud ca: 15x13 mm





Hobby & Samlarprylar, Säljes - Skövde (Västra Götalands län)
Pris:    149:-
 
Av hemmapysslaren79 - 17 oktober 2014 10:27

Dessa är några av de örhängen jag gjorde förra veckan :)

Av hemmapysslaren79 - 17 oktober 2014 09:14

Fick hem mina nya charms i slutet av förra veckan, jättefina...

Älvor

Fiskar

Hattar

Sköldpaddor

Julgranar

Av hemmapysslaren79 - 17 oktober 2014 08:55


Dessa gjordes enligt beställning till en födelsedagstjej :)

Justin Bieber i olika färger...

Best Friends, älskar färgerna i detta armband..

One direction i flera färger...

Av hemmapysslaren79 - 17 oktober 2014 08:25

Hej hej allihopa, ursäkta att det har varit dålig aktivitet här MEN vi har åkt på typ 3 höstförkylningar på raken, inte hunnit återhämta oss från första innan nästa kommit, helt sjukt! Nu är bara snuvan kvar men feberfri idag. Nog om det nu blir det full fart här igen, har en hel del att visa på nya grejer jag handlat in, nya saker jag gjort och så skall jag svara på mail och kommentarer jag fått, allt under dagen, jag lovar :) Hoppas ni har det bra där ute i höstrusket allihopa!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards