hemmapysslaren79

Alla inlägg den 4 september 2014

Av hemmapysslaren79 - 4 september 2014 12:29

Så nu var armbanden klara, blev sådär, inte helt nöjd ju, jag hoppas verkligen tjejerna kommer gilla dem dock :) Ville inte ha puttinuttigt rosa, sen inte helt lika men ändå matcha varandra lite, jaha så här blev dem iaf :)

Av hemmapysslaren79 - 4 september 2014 09:17

Idag tog min andra hälft inskolningen på lilleman, känns både lite vemodigt ( att jag inte är med ) samtidigt som det är oerhört skönt att vi delar på ansvaret och han får va delaktig nu när han kan dagtid :)

Då hinner ju även jag med lite annat, satte mig och gjorde klart (nästan klart) armbanden som skall va klara tills imorgon, blev inte helt nöjd men svårt när man inte alls vet vad tjejerna gillar så fick prova mig fram ett antal ggr, sedan kände jag för lite med höstfärger nu då det ändå känns som att det är dit vi är på väg, så bara hoppas dem kommer uppskattas :)

Tänkte gjort 5 armbandset, men blev bara ett 3-set till vardera, blev nog lite för mycket annars, ska fota när jag är helt klar sedan skall dit lite berlocker med bara sen är det klart.


Nu är det dags för en liten promenad i det jättefina vädret   

Ovido - Quiz & Flashcards