hemmapysslaren79

Alla inlägg den 3 september 2014

Av hemmapysslaren79 - 3 september 2014 19:56

Viken dag det har blivit, fick ett samtal som gjorde att vi fick kasta i oss lunchen och sticka på ett möte, mötet gick bra och allt så det var inget, sedan hem, hade fått ett paket med kläder som jag öppnade, superglad, tur man har snälla människor runt omkring sig, medan jag packade upp fick jag ett nytt samtal så var bara att kasta sig iväg igen.

 

Detta var dock inget kul alls och jag fick skällt lite på en människa jag länge velat talat " förstånd " med, efter att jag skällt så TROR jag människan faktiskt förstod lite och kanske tänkte efter, eller tänker efter i fortsättningen innan han gör nåt. Kändes bra efteråt, och tror det gjorde gott för oss alla att luften blev rensad, kanske man kan umgås i den mån vi behöver utan att det skall va asspänt :D

 

Sedan dags för middag, sent och ingen aning om vad jag skulle göra så fick det bli hemmagjord pizza, föredrar det framför köpepizza faktiskt, och ja den blev lika god idag.

 

Och så kläderna, ja alltid kul med lite nya kläder, fick ett linne, 2 storhålstickade tröjor med kort ärm, och så ett par plisserade "fin" shorts man kan i vinter med strumpbyxor och ett par höga stövlar...

 

 

Av hemmapysslaren79 - 3 september 2014 11:30

Har idag varit iväg med E på inskolning för förskolan, 1 timma per dag i 1 vecka blir det nu. Han var väldigt blyg i början med när det väl släppte verkade han trivas kanon så hoppas verkligen att det håller i sig så skall det nog gå jättebra :)


Underbart väder med, tar tillbaka det där med hösten, idag var det kanon ju, man mår så himla mycket bättre när solen skiner, och det är lite värme, när det är kallt får jag så himla ont i magen och blir dålig så jag tar till vara på dessa dagar kan man verkligen säga..


Sedan har jag lite pyssel inbokat, har 2 födelsedagspresenter som skall vara klara på fredag som är beställda så lite press på mig att få det riktigt bra nu, är till 2 tjejer, men ska bli kul att göra :) Nä nu skall jag slänga ihop lite lunch här så jag får nåt i magen, missade frukosten själv så liiite hhungrig nu kan man säga!

Ovido - Quiz & Flashcards