hemmapysslaren79

Alla inlägg den 19 september 2014

Bloppis-annons
Av hemmapysslaren79 - 19 september 2014 14:55

Säljer här ca 1000 stycken bokstavspärlor, A-Z med vit platta och färgade bokstäver. Pärlorna skickas per vikt vilket mostsvarar ca 1000 st! 

ca 4x7mm, storlek hål: 1mm   // 99kr porto INGÅR i priset!

 

 

 

 

Hobby & Samlarprylar, Säljes - Skövde (Västra Götalands län)
Pris:    99:-
 
Av hemmapysslaren79 - 19 september 2014 13:14

Nope det var INTE det paketet jag hade väntat på tyvärr, så får väl vänta ytterligare några veckor gissar jag på, trist, trist.. Men jag fick dock mina SUPERFINA tomteberlocker/ hängen så då passade jag ju direkt på att göra ett par örhängen av tomtarna, juligt värre ju :D

 

Av hemmapysslaren79 - 19 september 2014 12:24

Fått en paketavi i brevlådan så på väg ned till affären nu, hoppas, hoppas att det är paketet jag väntat på i EVIGHETER!!!!

Av hemmapysslaren79 - 19 september 2014 11:55

Fredag idag och solen skiner, ändå är humöret inte på topp, så mycket runt om som händer och sker som man inte kan styra över.. Men satte mig då ned och plockade med lite armband då får man tankarna på nåt annat vilket är jätteskönt!

 

Skall slänga i mig en liten smoothie här så man får lite ny energi sedan ge mig ut på en 30 minuters promenad för att rensa tankarna lite det gör alltid susen!

 

SÅÅÅ glöm nu inte att delta i tävlingen om ni vill va med och tävla om ett set med 3 armband med DIN EGEN text!

 

http://hemmapysslaren79.bloggplatsen.se/kategori/283377-tavlingar/

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards