hemmapysslaren79

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2014

Svart, silver/grått, och turkost..

Av hemmapysslaren79 - 22 oktober 2014 10:57

Go förmiddag, grått och trist idag och förkylningarna här hemma hänger i som sega små geleråttor..verkar inte vilja ge med sig alls..jag försöker göra lite nytta imellan sedan vila en stund, sen göra lite nytta och sen vila igen. Håller just nu på med ett projekt här hemma, vardagsrummet/sällskapsrummet/biorummet, ja det kommer bli allt i ett, skulle behöva tapetsera om men orkar verkligen inte så nu blir det tyger i MASSOR, vilket är skönt för ger en helt annorlunda ljudnivå i rummet..


Kommer bli massor av sittplatser, massor av mjuka rya mattor, massor av kuddar och ja allmänt mysrum där man kan samlas hela familjen för såväl en spelkväll som film kväll, återanvänder allt jag har hemma, det ENDA jag kommer lägga ut är MAX 300kr på lite nya kuddar annars återandvänds ALLT, dock efter att målat om lite och ändrat vissa saker. Lite indisk känsla gissar jag på att det kommer bli :)Kanske inte lika färgglatt då, då jag är en ganska GRÅ människa känns det som, så satsar på svart, silver och turkost, men det turkosa lyser ju såklart upp en hel del.. Får väl se när det blir klart hur det blir, om det blir nåt liknande bilden jag har i huvudet..hahha.. men detta är mitt stora projekt just nu, försöker hålla mig aktiv så jag slipper tänka på att jag inte mår bra, funkar ibland :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hemmapysslaren79 - 8 januari 2015 11:55

Ja jag har vart kass på att blogga här det senaste, men har vart så mycket annat och nu när 2015 kom då bestämde jag mig för att börja om på nytt, på en helt ny blogg, så vill ni fortsätta följa mig så är den nya adressen:   http://nouw.com/Jewal...

Av hemmapysslaren79 - 24 november 2014 10:12


Ja det blir pyssel varje dag nu, eller varje natt är nog snarare passande... ...

Av hemmapysslaren79 - 23 november 2014 04:39

Det är tur jag har nåt att fördriva mina vakna nätter med... Har gjort ett 10 tal örhängen med men fick inte fotat dem, får ta det imorgon :) ...

Av hemmapysslaren79 - 22 november 2014 03:43

Fick hem en ny beställning igår så genast blev det massa pysslande.. Örhängen och klädnypor blandat, man får varva lite så man inte tröttnat ju :) ...

Av hemmapysslaren79 - 20 november 2014 05:06

God morgon! Idag, eller inatt har jag roat mig med att slå in paket, bakat, fixat fluff till en tårta.. vad fluff är kanske några av er undrar?? Det är grädde + nåt valfritt godis ellet choklad man smälter ihop, sedan in i kylen, där skall det stå MI...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards