hemmapysslaren79

Alla inlägg den 21 september 2014

Av hemmapysslaren79 - 21 september 2014 15:38

Ja eftersom jag då inte är nåt jättefan av köpepizza så blir det hemmagjorda där man kan lägga på vad man vill.. 3 stora pizzor kommer det bli idag för familj och vänner, första blev lite "left overs" från igår då det åts pulled pork, blev mycket kött kvar så perfekt att ha på pizzan idag..

Första klar för att gräddas då, pulled pork, strimlad skinka, majs på halva, lök, tomat och så självklart MASSA OST både över och under, lite krydda och tomatsås :)

Bloppis-annons
Av hemmapysslaren79 - 21 september 2014 12:47

Här är ett stort paket med smyckesdelar, 146 stycken delar närmare bestämt, allt på bilden ingår i priset även porto är medräknat! // 100kr 

 

 

           


50 rondeller i 5 olika färger, 10 st av varje färg, 10 st creol ringar, 86 st hängen / berlocker i olika utförande SE BILD! = 146 delar allt för 100 kr 


Hobby & Samlarprylar, Säljes - Skövde (Västra Götalands län)
Pris:    100:-
 
Av hemmapysslaren79 - 21 september 2014 10:22

Haha sjuka begär jag kan få, håller på att plocka och städa här hemma och så rätt som det är blev jag så sjukt sugen på tårta, fattar inte varför för det är egentligen inget jag gillar så jättemycket, men bara sååå sugen just nu.. Tårta med jordgubbar och perikohalvor uppe på? Hur gott hade inte det varit? får nog be K göra en när han kommer hem från jobbet, han lovade göra en på min födelsedag men det blev ingen ;(( kanske därför jag är så sugen nu för att jag väntat men aldrig fått nån..hehe..

Av hemmapysslaren79 - 21 september 2014 07:16

Hade hela lördagskvällen för mig själv, så självklart var jag tvugen att gå ned och handla nåt gott, men som vanligt när man kommer ned blir man antingen sugen PÅ ALLT som finns eller så inget alls, men iaf plockade åt mig en chips påse och en gott och blandat. När jag väl hade knökat ned mig i soffan framför en film var det dock inget som lockade, öppnade salt & blandat och tog 4 godisar, öppnade inte ens chipsen så ganska bra jobbat ändå liksom :) Ja ja det får ligga kvar, är väl alltid nån som äter upp det tillslut. Men värt liksom?


 


Dagliga morgonpromenaden är gjord, och nu står lite frukost sedan städning på schemat, underbara söndagar liksom :)

Ovido - Quiz & Flashcards