hemmapysslaren79

Direktlänk till inlägg 19 september 2014

BOKSTAVSPÄRLOR / SMYCKESTILLVERKNINGSDELAR

Bloppis-annons
Av hemmapysslaren79 - 19 september 2014 14:55

Säljer här ca 1000 stycken bokstavspärlor, A-Z med vit platta och färgade bokstäver. Pärlorna skickas per vikt vilket mostsvarar ca 1000 st! 

ca 4x7mm, storlek hål: 1mm   // 99kr porto INGÅR i priset!

 

 

 

 

Hobby & Samlarprylar, Säljes - Skövde (Västra Götalands län)
Pris:    99:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av hemmapysslaren79 - 8 januari 2015 11:55

Ja jag har vart kass på att blogga här det senaste, men har vart så mycket annat och nu när 2015 kom då bestämde jag mig för att börja om på nytt, på en helt ny blogg, så vill ni fortsätta följa mig så är den nya adressen:   http://nouw.com/Jewal...

Av hemmapysslaren79 - 24 november 2014 10:12


Ja det blir pyssel varje dag nu, eller varje natt är nog snarare passande... ...

Av hemmapysslaren79 - 23 november 2014 04:39

Det är tur jag har nåt att fördriva mina vakna nätter med... Har gjort ett 10 tal örhängen med men fick inte fotat dem, får ta det imorgon :) ...

Av hemmapysslaren79 - 22 november 2014 03:43

Fick hem en ny beställning igår så genast blev det massa pysslande.. Örhängen och klädnypor blandat, man får varva lite så man inte tröttnat ju :) ...

Av hemmapysslaren79 - 20 november 2014 05:06

God morgon! Idag, eller inatt har jag roat mig med att slå in paket, bakat, fixat fluff till en tårta.. vad fluff är kanske några av er undrar?? Det är grädde + nåt valfritt godis ellet choklad man smälter ihop, sedan in i kylen, där skall det stå MI...

Skapa flashcards