hemmapysslaren79

Direktlänk till inlägg 16 september 2014

i'm back!

Av hemmapysslaren79 - 16 september 2014 09:24

Sådär ja, efter att försvunnit ett par dagar är jag nu tillbaka, mycket personligt händer runt om just nu, så mycket så att det har vart svårt att hantera, det har vart lite tufft. Men skam den som ger sig, idag är det TISDAG och det är nya tag som gäller. 

 

Pysslande har jag lagt på hyllan även det ett tag men nu ska jag komma igång igen, mitt projekt som jag sa i ett gammalt inlägg att jag håller på med är nu på tapeten igen, så from imorgon kommer det vara full fart igen :) Skall fota lite imorgon och lägga upp så ska ni få se vad jag pysslar med :D

 

Nu kommer det bli full aktivitet här på bloggen igen och så även på instagram om ni vill följa med där :)

 

heter då där: hemmapysslaren79

 

Skall anordna en lite tävling här i bloggen antingen idag eller under morgondagen, håll UTKIK så får ni se vad ni kan vinna :)

 

 

 

 
 
Ingen bild

Fia

16 september 2014 09:58

Saknat dina inlägg och även allt fint du gör <3 Hoppas på många inlägg framöver // Fia

hemmapysslaren79

16 september 2014 10:02

åhh tack det värmer att höra, tack snälla!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hemmapysslaren79 - 8 januari 2015 11:55

Ja jag har vart kass på att blogga här det senaste, men har vart så mycket annat och nu när 2015 kom då bestämde jag mig för att börja om på nytt, på en helt ny blogg, så vill ni fortsätta följa mig så är den nya adressen:   http://nouw.com/Jewal...

Av hemmapysslaren79 - 24 november 2014 10:12


Ja det blir pyssel varje dag nu, eller varje natt är nog snarare passande... ...

Av hemmapysslaren79 - 23 november 2014 04:39

Det är tur jag har nåt att fördriva mina vakna nätter med... Har gjort ett 10 tal örhängen med men fick inte fotat dem, får ta det imorgon :) ...

Av hemmapysslaren79 - 22 november 2014 03:43

Fick hem en ny beställning igår så genast blev det massa pysslande.. Örhängen och klädnypor blandat, man får varva lite så man inte tröttnat ju :) ...

Av hemmapysslaren79 - 20 november 2014 05:06

God morgon! Idag, eller inatt har jag roat mig med att slå in paket, bakat, fixat fluff till en tårta.. vad fluff är kanske några av er undrar?? Det är grädde + nåt valfritt godis ellet choklad man smälter ihop, sedan in i kylen, där skall det stå MI...

Ovido - Quiz & Flashcards