hemmapysslaren79

Direktlänk till inlägg 26 september 2014

Och VINNAREN är..

Av hemmapysslaren79 - 26 september 2014 11:32

 

 

http://inspomix.blogg.se 





Jag vet inte om tävlingen kanske va otydlig eller om det var kommunikationen det var fel på, men flera stycken mailade mig på min mail och skrev där i stället och då gäller det tyvärr inte, har svarat på de flesta som skrivit där att det var i bloggen man skulle lämna kommentar så alla kunde se annars blir det väldigt fel. Jag hoppas vi lyckas bättre tills nästa gång :D


Men GRATTIS till http://inspomix.blogg.se , du har vunnit setet med  armband och du får nu välja själv vad du vill ha för text på dem, och GLÖM heller inte ange vilken längd du vill ha på dem, tänk dock på att dem är elastiska med :) Stort GRATTIS till dig!

 

Lämna en kommentar till mig om hur du vill utforma dem, så skall jag sätta igång att göra dem :D eller maila mig på hemmapysslaren79@hotmail.com 

 

        



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hemmapysslaren79 - 8 januari 2015 11:55

Ja jag har vart kass på att blogga här det senaste, men har vart så mycket annat och nu när 2015 kom då bestämde jag mig för att börja om på nytt, på en helt ny blogg, så vill ni fortsätta följa mig så är den nya adressen:   http://nouw.com/Jewal...

Av hemmapysslaren79 - 24 november 2014 10:12


Ja det blir pyssel varje dag nu, eller varje natt är nog snarare passande... ...

Av hemmapysslaren79 - 23 november 2014 04:39

Det är tur jag har nåt att fördriva mina vakna nätter med... Har gjort ett 10 tal örhängen med men fick inte fotat dem, får ta det imorgon :) ...

Av hemmapysslaren79 - 22 november 2014 03:43

Fick hem en ny beställning igår så genast blev det massa pysslande.. Örhängen och klädnypor blandat, man får varva lite så man inte tröttnat ju :) ...

Av hemmapysslaren79 - 20 november 2014 05:06

God morgon! Idag, eller inatt har jag roat mig med att slå in paket, bakat, fixat fluff till en tårta.. vad fluff är kanske några av er undrar?? Det är grädde + nåt valfritt godis ellet choklad man smälter ihop, sedan in i kylen, där skall det stå MI...

Ovido - Quiz & Flashcards