hemmapysslaren79

Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av hemmapysslaren79 - 31 augusti 2014 08:01

Te, alvedon, sova, pyssla lite, sedan sova lite till, ja det var väl typ så min dag såg ut igår, lite bättre idag , inte lika hög feber och inte lika ont i halsen tack å lov! Kvällen avslutades med en film, kan inte minnas när jag / vi kollade på film 2 kvällar i rad, är det tecken på höst eller? Kollade i alla fall på The other women med Cameron Diaz, jag tyckte den va helt okej, blev en del skratt :)

Mysigt att krypa upp i soffan med en kudde och en filt och ha resten av familjen runt omkring sig!


Idag skall jag sitta och skissa lite på hemmet, vi har planer på att göra om lite hemma, jag har kommit in i ett stadium där jag vill ha så lite grejer som möjligt i ett rum, inte massa småpill som gör det svårstädat, utan stilrent enkelt och öppna planlösningar. Är ju uppe i en storrensning som ni vet ha klart sedan tidigare inlägg :)


Sedan har jag även börjat fundera på hur årets julkort skall se ut, gör dem sklart själv och vill ha klart dem i GOD TID (haha sjukt inte ens september ännu;) ) MEN vet att hösten kommer va totalt fullspäckad så!

Ovido - Quiz & Flashcards