hemmapysslaren79

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av hemmapysslaren79 - 7 augusti 2014 19:01

Ja 3 gavlar eller sidor eller vad man nu säger är klara, skall bara målas vita med och även hyllplanen är färdiga, hoppas på att kunna skruva ihop allt imorgon...big smile...

Av hemmapysslaren79 - 7 augusti 2014 13:53

2 stycken som handlat utav mig på bloppisen har skrivit och tackat för varorna och sagt att dem är nöjda och glada, är så glad för era mail, det värmer, alltid kul när människor tar sig tid att skriva att dem är nöjda, så tusen tack för era ord   och tack för att ni handlade av mig! 

 

 

 

Hyllan är nu på G och har även fått handlat på Ikea det som skulle vara i hyllan, så det är bara att sätta fart, men först är jag bortbjuden på middag så det skall bli gott, små pauser måste man ju få ta ibland   

 

 

Har nu beställt en himla massa grejer som jag sagt innan, så väntar som ett litet barn på julafton på mina saker, skall börja göra vinmarkörer och lite änglar då jag har fått förfrågningar, aldrig gjort innan så skall bli kul med nåt annat som omväxling. 

Av hemmapysslaren79 - 7 augusti 2014 07:44

Ja projektet för dagen är att fortsätta bygga på en stor hylla vi håller på med. Och stor är ordet, den kommer bli 3.50 lång och 2 meter hög:) Vad den skall användas till? Ja det får ni se när den är klar..ler.. Kommer lägga upp bilder när vi är klara med den den och sakerna är på plats. Detta är vad hyllan kommer att innehålla ;)

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards