hemmapysslaren79

Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av hemmapysslaren79 - 26 augusti 2014 15:36

Städet började bra, samlat ihop 1 säck med grejer som ska slängas, 3 påsar kläder som skall till myrornas eller vad det är nu är för klädcontainrar vi har här nere. Lite kläder som ska säljas, typ 1 ny barnoverall, flera klänningar från dottern som aldrig ens är använda osv Men så mitt i allt så råkade jag trampa på en geting, aj aj, ont ont kan jag säga.. Blev inte mycket mer gjort på benen kan jag säga men däremot suttit och rensat pärlor och allt sånt. Sedan gått igenom massa papper och ja sånt man kan göra sittandes :)

Nu är det dock dags för att börja fixa lite mat, blir quesadillas med tacofärs, brukar va uppskattat och enkelt att göra :)

Men först ska jag avnjuta denna jordgubbsdrink (utan alkohol)


Av hemmapysslaren79 - 26 augusti 2014 10:06

Vad händer idag då? Jo storstädning står på schemat och då menar jag verkligen STORSTÄDNING, det lär nog iofs ta mer än en dag..ler.. då jag skall rensa ur ALLA skåp och alla garderober, slänga, ge bort, sälja allt som inte används, trött på att det är överfullt överallt så nu skall jag ta tag i allt på riktigt.. Känner att jag ger mig in på nåt helt vansinnigt just nu, men så skönt det skall bli när jag är klar :)

 

 

Bloppis-annons
Av hemmapysslaren79 - 26 augusti 2014 09:00

Säljer ut lite av mina smyckespåsar / organza påsar, fina till att ha när man ger bort smycken eller till bröllopet att ha en liten gåva till dina gäster i. Säljes i 9 pack för 10 kr enligt bilder. Behöver du mer än 9 så fråga så kanske jag kan ordna det, har mer av vissa nämligen.

 

9st påsar/ 10 kr. Välj en färg av dessa nedan eller blanda, valet är ditt.  Frakt tillkommer enligt postens tabell!

 

Bild 1

 

BILD 2:  

 

BILD 3:  

 

BILD 4:    

BILD 5:  

BILD 6:  

BILD 7:  

BILD 8:  

BILD 9:  

BILD 10:

 

BILD 11:    

BILD 12:  

BILD 13:

 

BILD 14:

 

BILD 15:

 

BILD 16:

 




Övrigt, Säljes - Skövde (Västra Götalands län)
Pris:    10:-
 
Ovido - Quiz & Flashcards