hemmapysslaren79

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av hemmapysslaren79 - 12 juli 2014 10:44

Idag var en sådan där dag man inte ville gå upp ur sängen, men ibland är bra att man verkligen måste... Är inte på topp idag alls, efter 2 läkarbesök denna veckan och kassa provsvar så är det mycket tankar som snurrar. Inte ens pysslandet orkar jag med idag.  2 läkar besök till den kommande veckan och ett veckan därpå står just nu på schemat sedan får vi se vad dem säger och vad som händer. Känns som det liksom har startat om igen. Förra året va in och ut på sjukhus många ggr och låg där många veckor sammanlagt. Sedan var det lugnt ett tag efter den stora operationen bara några provtagningar då och då.. Men ja nu är det igång igen..

 

 

Bild från förra året då dem satte en cvk så jag fick min föda genom halsen. inget trevligt alls..

 

 

Trevligare var dock mitt fina Nallebud jag fick <3 Det betydde MASSOR!

 

Nog om det, skall samla krafter idag och försöka återkomma imorgon :)

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards