hemmapysslaren79

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2014

Bad Neighbours - NOT so funny..

Av hemmapysslaren79 - 30 augusti 2014 06:01

Igår hade vi fredagsmys, såg på film åt lite gott, eller det stod på bordet iaf, jag hade ingen lust för att äta nåt, kände mig konstig.. Filmen var inte jättebra Bad Neighbours med Zac Efron, lite kul in i mellan men inte sådär jätterolig som jag trodde den skulle vara. Blev lite för mycket av allt.


I vart fall så vaknade 4 imorse, ont i halsen, snuvig till max och feber :( Inte kul idag då barnen har massa aktiviteter, dottern skall iväg och spela fotboll bortamatch och sonen skall spela cup här hemma hela dagen och jag ligger sjuk..


Halvligger/sitter just nu och försöker få i mig en kopp the, har redan tryckt ned 2 alvedon vilket inte är det lättaste när man är svullen i halsen och har vansinnigt ont. Men detta va väl bara att räkna med då skolorna dragit igång igen. Bara hoppas på att det är snabbt övergående!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hemmapysslaren79 - 8 januari 2015 11:55

Ja jag har vart kass på att blogga här det senaste, men har vart så mycket annat och nu när 2015 kom då bestämde jag mig för att börja om på nytt, på en helt ny blogg, så vill ni fortsätta följa mig så är den nya adressen:   http://nouw.com/Jewal...

Av hemmapysslaren79 - 24 november 2014 10:12


Ja det blir pyssel varje dag nu, eller varje natt är nog snarare passande... ...

Av hemmapysslaren79 - 23 november 2014 04:39

Det är tur jag har nåt att fördriva mina vakna nätter med... Har gjort ett 10 tal örhängen med men fick inte fotat dem, får ta det imorgon :) ...

Av hemmapysslaren79 - 22 november 2014 03:43

Fick hem en ny beställning igår så genast blev det massa pysslande.. Örhängen och klädnypor blandat, man får varva lite så man inte tröttnat ju :) ...

Av hemmapysslaren79 - 20 november 2014 05:06

God morgon! Idag, eller inatt har jag roat mig med att slå in paket, bakat, fixat fluff till en tårta.. vad fluff är kanske några av er undrar?? Det är grädde + nåt valfritt godis ellet choklad man smälter ihop, sedan in i kylen, där skall det stå MI...

Skapa flashcards